11 Mayıs 2011 Çarşamba

Music Please Vol. 17


Izmir de dun müthiş sıcak bir hava vardı ki..
Bugün tamda şu dakikalar da müthiş yağmur yağıyor..
Ee ne diyor Izmirliler..
"İzmir'in havasına ve kızına güven olmaz.."
Aynen öyle valla..
Havalar bir öyle bir böyle olan bize oluyor..
Salya sümük hasta yatıyoruz bu şenlik zamanında..

Her neyse..
İşte havalar böyle değişirken...
Ben de dedim ki ne zamandır blogumu boşluyorum..
Bari bir Music Please yazayım..
Izmirin bu değişken havasına..
Helee ki yağmura en çok yakışan parçalardan birini seçtim..
Benim bayıldığım bir parçadır kendisi..

Eveeet bu hafta Music Please de Pretty Lights var.
Hemde benim en sevdiğim şarkısı "Finally Moving" ile.
Grubun adı Pink Floyd un bir konser afişinde yazan "Come and watch the pretty lights!!" adlı yazıdan geliyor..
Grup aslında elektronik müzik yapıyor..
Ancak soundun da, biraz funk, biraz hip hop, biraz soul karışımının elektronik alt yapıya nasıl yakıştığını görüyoruz..

Grubun albumlerine baktığımızda, 2006 yılında Taking Up Your Precious Time ile müzik kariyerine başladığını görüyoruz..
İlk albumun ardından 1 yıl nabız yoklama dediğimiz bir ara dönemine giriyor grup..
2008 yılında Filing Up The City Skies adlı bir albumle tekrar gündeme oturuyorlar.
2009 yılında Passing By Behind Your Eyes adlı albumu cıkartıyorlar..
2010 yılında düzenli bir albümden çok EP leri ön planda..
Making Up A Changing Mind, Spilling Over Every Side, Glowing In The Darkest Night 2010 yılına ait EP leri grubun..
2011 yılına baktığımızda henüz bir albüm piyasa da yok ancak hazırlık aşamasında olduğuna dair tüyolara sahibiz..

Sizler için seçtiğim...
Ruh halimi dengeleyen..
Nacizane şarkı..
Finally Moving, Pretty Lights'ın ilk albümü Taking Up Your Precious Time' da yer alıyor...

Keyifli dinlemeler dilerim.. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder