31 Mayıs 2011 Salı

Music Please Vol. 18


Tataaamm ben geldimmm...
Uzun zaman oldu Music Please yapmayalı..
Ama malumunuz sınavlardı, evden çıkmaydı, düzenli bir hayattı derken vakit bulamadım işte..

Bugün biraz kendime zaman ayırayım dedim bilgisayarımı düzenlerken kafamda daha önce yaptığım bir liste vardı çook aramış ama bulamamıştım nereye koyduğumu onu buldum..
Vee bu hafta Music Please'de değişen müzik zevkime uygun, sizinde hoşunuza gideceğini düşündüğüm Morcheeba var..

Morcheeba, 1990'lar da kurulan bir grup..
Grubun adı "way of marijuana" anlamına geliyor..
Way of Marijuana'da Cheeba Marijuana'nın argodaki isimlerinden biri olmakta..
Grup bir adet Dj (Paul Godfrey), bir adet gitarist ( Ross Godfrey) ve bir adet de vokalden (Skye Edwards) oluşuyor..
Grubun tarzına biraz göz attığımızda Trip-Hop grubu olmasının yanı sıra rhythm ve blues birazcıkta pop karması bir oluşum olduklarını görebiliyoruz..

Ilk albumlerini olan Who Can You Trust ile 1996 yılında çıkış yapıyorlar..
1998 yılında Big Calm adını taşıyan başka bir albüm çıkarıyorlar..
2000 yılında Fragments of Freedom..
2002 yılında Charango..
2005 yılında The Antidote..
2008 yılında Dive Deep ve son olarak da geçtiğimiz yıl Blood Like Lemonade adını taşıyan bir albüm piyasaya cıkarttılar..
Benim seçimim ise bu hafta Music Please için Morcheeba'dan Fear and Love.
2005 yılında çıkarttıkları The Antidote adlı albümde yer alıyor bu parça..

Keyifli Dinlemeler Dilerim.. (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder