25 Mayıs 2011 Çarşamba

Öhö..Öhö.. Öööh..



Şaka maka geldi Finaller artık..
Yumurta kapıya sıkışınca muhabbeti bizde ki de çalışmalar anca başladı işte..
Bu kadar rahat söylüyorum ediyorum da yarın sınavım var benim..
O değil de içime oturdu telefonum bozuldu..
Bildiğiniz mavi ekranı gördüm yani..
Dokunmatık telefonun zararları..
Tabii telefonumda kendim gibi nazara geliyorsa bilemicem..
Kurşun döktürmek lazım arada..

O değilde sınavda çıkacak olan hikayeler çoook garipler..
Börtü böcekle konuşan Survivor tarzı metinler falan var..
Sherlock Holmes falan...

O değil de böceklerden ve türevlerinden nefret ediyorum...
Odamda garip garip şeyler görmeye başladım..
Evin genelinde de..
7. katta oturuyoruz sözde..
Ama bu beni acayiiip ürkütüyor..
Yarın ilk işim ilaç alıp ilaçlamak olacak odamı..

Iyyyk Tanrım!!
İğrençler..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder