22 Mayıs 2011 Pazar

We all make mistakes..


O kadar kendi hayatımla kafayı bozmuşum ki bana ne çok ihtiyacı olduğunu en yakınımın bile görememişim..
Kendimi hiç bu kadar suçlu hissetmedim..
Canım acıyacak diye bir başına bıraktım..
Acı çekmekten korktum..
Acı çekmesinden korktum..

Geçmişi unutup yanında olamadım..
Geç kaldım..
Gözlerimin önünde yok oluyor..
Gözümün önünde yok oluşunu izliyorum..

En çok üzen de elimden artık hiçbir şeyin gelmemesi..
Peki şimdi ne olacak?
Kaybettiğim de..
Kaybettiğimiz de..

Artık en iyi arkadaş değilim ben..
Konuşmak istediğinde yargılamayan ben değilim..
Korkup kaçanım ben..
En iyi arkadaş olmayı başaramayan..

O kadar çok şey var ki kafamda..
Acı çekerken yazamıyorum bile..

Acı çekiyorum..
Gerçekten acı çekiyorum..
Hiçbir zaman söyleyemesem de ona..
En iyi dost..
En iyi arkadaşlarımdan birini kaybetmek..
O kadar koyuyor ki anlatamam.. 

Bu şarkıyı..
Sözlerini..
Sonsuza kadar unutmicam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder