14 Haziran 2011 Salı

3 - 2 - 1 Motor.


Seçimler sırasında ve seçimlerden sonra oldukça fazla geyik çevirdiğim için o gece kendimi ve bütün espirileri tükettim..
Tabii sizler bu geyiklerin hiçbirini duymadınız..
Çok da bir şeyler kaybettiğinizi düşünmüyorum..
Ağlanacak halimize güldük işte..

Her zamanki gibi önce çoook konuştuk milletce..
Sonra da birbirimize attık kazığı..
Yine gıda'ydı, kömür'dü derken kendi fiyatımıza sattık yine oyumuzu..
Her zaman aynı şeyler olmuyor mu zaten..
Önce "vaad"lerde bulunup ver yansın ediyoruz..
Yok "o şerefsize mi vericem oyumu.." diyip diyip gidip gene "şerefsiz" dediğimize veren bir milletiz..

Ha ben kimin kime verdiği ile ilgilenmiyorum açıkçası onu da belirteyim..
Herkes istediğine oy vermek de özgürdür..
Kimsenin düşünceleri engelleyemeyiz.. 
Ancak, nasıl saygı duyuyorsak düşüncelere o kişiler de eylemlerinde bize saygı duymalı diye düşünüyorum..

Nasıl?
Hemen izah edeyim..
En basitinden mitinglerde bilmem nerde çıkıp da "biz Tayyip'i istemiyoruz.., Şerefsizzz.." bilmem ne gibi tabirler de bulunup kuru kalabalık yapmayabilirler..
Çok ciddiyim kendi arkadaşlarımdan bile düşünce çatışmasında olacağım elbette muhakkak ki var..
Bu yüzden de hiç kimseyi yargılayamam..
Bu kişinin gördüğü gerçekler dışında biraz da aile içinde bitiyor bence..
Bir insanın birazcık da temeliyle alakalı..
Ne kadar ailesine bakıp da "Vay be adam kendini eğitmiş ama bak şimdi" diyebiliyor olsak da..
Bazen en modern, aşmış kendini dediğimiz insanlar bile sığ olabiliyor bu tip konular da..
Temelde ne görmüş ise onunla da kalabiliyor..
Dediğim gibi insanları kesinlikle yargılamıyorum kararlarında..
Düşünce tartışmalarına da girmiyorum..
Dinler saygı duyarım gerekçelerine..
Kendilerince doğrularına..
Ancak, şu şartlarca...

Bana açık ve net bir şekilde..
"Benim fiyatım şu..
Aciz bir insanım..
Bana bu adamlar bir kaç ayda olsa ihtiyaçlarımı gidermeme yardımcı oluyor..
Ve bu vaadlere bir iki aylık da olsa verdikleri kanmama yetiyor..
Bu yüzden de oyumu veriyorum.." desin..
Eyvallah diyip şapka çıkarıcam..
Saygı duyucam..

Ama yok!!
Yok arkadaş..
Memleket de herkes karşı..
Kimse istemiyor..
Kimse memnun değil..
Ama oylar yine o adama gidiyor..
Bence aldığı oran da 49.9 çok ciddi bir rakam..
Adamın cidden destekçileri var..
Boşa vaad atan biri değil yanii..
Adam güveniyor mal dağıttıklarına..
Bu yüzden de bizim toplum ya bir şeylerde korkuyor..
Ya da cidden mal.

Sonuc itibariyle başımızda yine aynı insanlar..
Ve bence her ne kadar Kılıçdaroğlu "biz artık daha güçlüyüz.." mesajı verse de..
4-5 sene çok bile bir milleti sikip atmak için bence..
Gerçi ben bu seçimlerden sonra toplumu da ciddi anlamda satyriasis hastalığı olduğunu düşünüyorum..
Devamlı bir s.kilme derdi var millette..
"Bir daha bir daha istiyoruz aaaahh.. oooohh.." diye kendimden bile iğrenmemi sağlayan durumdayız..
Bu yüzden de oy verenler artık verdiler..
Diyecek pek lafım da yok açıkçası onlara..
Ancak, madem oy verip başa getiren cahil kesimdi..
-Her ne kadar bilinçli cahiller de yer alsa da..-
O zaman o mitinglere katılıp destek olanların ilk ağızlarına sıçılmalı..
Onlar istediler diye biz yaşıyorsak bütün yasakları..
O'nlar önce sürgün edilmeli..
İşkenceye maruz kalmalı..
O'nların çocukları..
O'nların oğulları şehit oluyor asker de..
Bu kadar sikilip atılmaları yetmiyor "Vatan sağolsun" diyip gene veriyorlar oyları..
Ne diyeyim ki şimdi bu insanlara..
Sikilen götün davası olmaz..
Önümüzdeki seçimlere bakacağız artık..
Önümüzdeki seçimlere kadar sikilmenin tadını çıkartmalı..
Hatta bence hep altta kalmamalı..
Arada pozisyon değiştirip üste de geçmeliyiz..
Her zaman sikileceğiz diye bir durum yok..
Bazen sikmek de gerekiyor...

Ne çok bozdum ağızımı..
Kızdım kendime şimdi..
Sizde kızdınız biliyorum..
Ama yapacak bir şey yok..
Bizim milletimiz de küfür etmeden hakaretin hakkını veremiyorsunuz..
İğneleyince sizi mahkemeye hakaret diye çağırıyorlar..
Küfür edeyim argo konuşayım da mahkemeye gittiğime değsin..

Verenlere..
Vereceklere..
Selam olsun..

* Bu arada Bahçeli'nin bu fotoğrafı paylaşacak yer arıyordum..
Güzel oldu bu yazıya..
Nasılsa hepimiz her şeyi yanlış anlayıp buraya kadar geliyoruz..
Kandırılıp hatalar yapıyoruz..
Açıklayıcı oldu bence...
Öptüm sizi... *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder