19 Haziran 2011 Pazar

Angry Birds !!



Bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum Angry Birds'ü.
Bir çeşit oyun..
Ama bu diğer oyunlara benzemiyor..
İnsanın hem hoşuna gidiyor..
Hemde sinirlerini bozuyor..
Her ne kadar fizik okusam da kafayı yemekle yememek arasında git gel yapıyorum şu anda..
Demin "s.....ktir laaann.. Atış bir kere eğiktiiii.." diye bağırınca annemler odaya doluşuverdi..
O derece sardı oyun..
Ya balkonda oynasaydım.?
Amann Tarım !!
Siteden kovulma nedeni direkt..
Şaka bir yana sizde bulaşın demek geliyor içimden ama bulaşmayın..
Valla bak..
Aklı olan Chrome da gördüğü her uygulamayı indirmesin..
Çok ciddiyim..
Ben yaptım..
Siz yapmayın..
Amma velakin illa da bulaşım diyorsanız..
Ahanda linki..

http://chrome.angrybirds.com/

Benden günah gitti valla..
Peşin peşin uyardım..
Bağımlılık yapar..
Sinirleri bozar..
Neyse..
Madem şimdi oynamaya karar verdiniz..
Sesini açında öyle oynayın..
Hadi öptüm ben oyuna dönüyorum.. 

Angry Birds !!
Sen kocaman bir kuşsun! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder