5 Haziran 2011 Pazar

EyeLiner



Normal de bilirsiniz moda makyaj üzerine yazıp çizen biri değilimdir..
Abartılı makyaj yapmayı da sevmem zaten..
Uzun uzuuun da vakit ayırdığım pek görülmemiştir..
Benzer şekilde Facebook'ta onca arkadaşım olmasına rağmen sokakta görsem son 4 5 aydır ekleyen kimseyi tanımam sanırım..
Fotoğraflarına bakma huyum yok nedense benim oturupta saatlerce..
Neyse bugün tesadüfen ilkokuldan bir arkadaşımın fotoğrafı dikkatimi çekti..
"Yuh herkes değişirde XXXX asla" dedim..
Şoka girdim..
İlkokul, ortaokul yıllarında herkesin yüzüne demese de kendi grupları içerisinde dalga geçtiği..
Hatta lisedeyken buluşmalar yapıldığında "Ahaha neydi ya XXXX öyle.." diye anımsadığı hatun..
EyeLiner sürmeye başlamış ve ben "Oha" dedim..

Gerçi EyeLiner sürdüğümde bana da olgunluk ve sertlik kattığını söylüyorlar ama..
Beni XXXX kadar değiştirmiyor..
En azından ifadelerimi değiştiriyor tek..
Beni baştan yaratmıyor..

Velhasıl..
Diyeceğim o ki..
EyeLiner büyük icat..
Tabii sürmeyi bildikten sonra..
Süremeyince bok gibi duruyor alınmayın da..
Ah bir de kırmızı ruj !!
Tanrım!!
Her kadına her tene gitmiyor !!
Gitmiyorrr o ruj !!
Herkesin kaldırabileceği bir renk değil diyorum..
Çok biliyorsun sen diyorlar..
Ama öyle..

Her tırnak ve ten kaldıramaz kırmızı'yı..
Ne rujunu...
Ne ojesini...

Neyse dagıldım gene..
Öyle işte..
EyeLiner garip bir şey..
Seksi bir şey..

Yani bence öyle..
Biraz maskülen birazsa feminen duruş katıyor..
Bakışlarını kullanmayı bilene tabii..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder