10 Haziran 2011 Cuma

Maşa !? WTF?



Kendimin dışına çıkmaya başladığımı hissediyorum..
Istanbul'un huyundan mı suyundan mı yoksa annemden mi bilinmez bir "kokoş'luk" modu açılıveriyor geldiğim de..
Dun her ne kadar finalim olsa da biraz süslenmeye vakit ayırmış ve maşa yapmıştık evde..
Gonca'nın maşasını kullanmıştık..
Ve haliyle ben hiç anlamadığım için Gonca yapmıştı..
Eh tabii 10 saat otobüs yolculuğunda ne maşa kaldı saçta ne bir şey..
Gerçi halaa çok iri dalgalar var ama yitiyor gibi yavaştan..
Bende dedim ki hazır zamanında "ucuz" diye görüp kullanmasam da "dursun evde canım" diyerek aldığım sinbo saç şekillendirici adı altında topladıkları seti kullanayım dedim..

Yapmaya çalışsam da adam akıllı yapamadım diyebilirim..
Alışık değilim diye belki..
Belki de kendi saçımda deniyorum diyedir..
Gerçi hayatımda kimseye de maşa yapmadım daha önce..
Kendimi ilk kez dalgalı saç ile gördüm ve sevdim açıkçası..
Görenler de "güzel" olduğunu söyledi..
Her neyse sonuç itibari ile kendimi iyi hissetmiştim..
Şimdi halaa yapmaya çalışıyorum maşayı..
Öğrenirim diye umuyorum yakın zamanda..
Neyse ki bu azimli günlerimde yanımda UzmanTV  var..

Bu arada eklemeden edemeyeceğim..
Güzel duruyor ediyor ama..
Yapması da çok marifet gerektiriyor yahu...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder