5 Haziran 2011 Pazar

Music Please Vol. 18,5

Bu şarkı varyaaa..
Offf yaa..
Bu hafta Music Please yazasım hiç yok..
Oysa grubu da seçmiştim ama..
Bu haftaya da Music Please de Morcheeba ile devam etsek..
Ne de güzel olur..
Çok da güzel olur..

Hatta yaptım..
Oldu.

Bu hafta da Music Please'de Morcheeba var..
Bu yüzden Music Please Vol. 18,5 adını verdim bu hafta..
Ben Morcheeba'dan bıkana kadar dinlemeye devam dermişim :P
Mehehe şaka tabii..
Amaa bu şarkı Morcheeba'nın en güzel şarkılarından biri..
Müthiş bir ruh hali yakalıyor bende..
Ritmi..
Soundu..
Kendimi kaybedip kaybedip buluyorum..

We have been away a while
I can't wait to see relations
Tell them of our tales
That were lost for generations

To see them waving on the shore
Would fill my heart forever more

To the beat of the drum, we travel on
Courageous we sail into the storm
Singing our song and feeling strong
On a voyage to where we all belong

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder