7 Haziran 2011 Salı

Music Please Vol.19



Hafta ortasında Music Please yapma huyumdan vazgeçmeliyim sanırım..
Ama böylesi daha güzel değil mi?
Beklemediğiniz an'lar da yapıyorum..
...
Yaz mevsiminin gelmesiyle dinlediğim parçalarda mevsimsel bir döngüye giriyor..
Eminim sizde bunun farkındasınızdır..
Ancak bundan rahatsız olduğunuzu düşünmüyorum..

Elektronic muziğin yaz mevsimine çok yakıştığını düşünüyorum açıkçası ben..
Neden bilmiyorum ama kışın ne dinlersem dinleyeyim..
Yazın istisnasız en iyi giden şarkıları Elektronic parçalardan çıkıyor bende..
Yine düşüncelerim birbirine girmeye başladığı bir dönem..
"Bunu da seviyorum..
Bu da çok güzel..
Bu mu daha iyi durucak acaba blogda?
O şarkının üstüne bu gider mi ama?
Ah ne yapsam ki..?"
Diye kafayı yemek üzereyken geçen yıl yaptığım sistem geldi aklıma..
"Bu yaz ne dinlesem" metni hazırlayacağım yine..
Aslında bunu dergi için yazacağım ancak blogda da aynı sırayı izleyeceğim ki daha sistemli olsun :)

Lafı daha fazla uzatmadan Music Please deki bu hafta yer alan grubumuzdan bahsetmek istiyorum..
Bu hafta Flunk bizimle birlikte..

Flunk, 2000 yılında kurulan Norveçli bir Trip-Hop grubu..
İlk single larını artık herkesin hemen hemen her yerde duyabileceği Blue Monday'ın coverı olarak 2002 yılında çıkarttılar..
Blue Monday'in hemen ardından ilk albumler olan "For Sleepyheads Only'i yayınladılar..
Bu albümlerinden sonra BBC tarafından hazırlanan Radio1 de yayınlanan "The Blue Room" programı için Ingıltere'ye davet edildiler ve ilk yurtdışı konserlerini orada verdiler..
İkinci albumleri Morning Star, Norveçli plak şirketi tarafından 2004 yılında yayınlandı..
2007 yılında Personal Stereo albumu ve 2009 yılında da This Is What You Get albümünü yayınladılar..

Music Please'de ise yer alan şarkı Morning Star albümüne ait..
Everything Is Ending Here adlı parça bu hafta bizlerle olacak..
Bunun yanı sıra bir başka alternatif Flunk şarkısı daha seçmek istedim buçuklu yazmamak adına..
O da True Faith olmalı bence..
Buyrunuz videosu True Faith'in..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder