29 Haziran 2011 Çarşamba

Rahatın Batması..



Kendimi bildim bileli bizim aileye rahat batıyor..
Ne güzel evin var otur işte işin ne içinde..
Yok efendim dizaynı sıkıyor..
Değiştir değiştir sene içerisinde canın çıkıyor zaten..
Üstüne birde 2-3 sene de bir site ya da mekan değiştirmemiz var..
Nasıl bir eğlence anlayışınız var sizin? diyenler de elbette şu anda vardır..
Ancak durum bu..
Bu en sonunda isyan ettim tabii bende..
Yeter dedim..
Topla topla nereye kadar arkadaş..
Küçükken ben teyzemlerde falan kalırdım..
Büyüdük ya iyi ki..
Yardım et..
Koli al..
Doldur içini..
Topla evi..
Cart curt..
Hepsi üstüne kalıveriyor..
Fenalık geçirdim resmen bugün..
Yalnızca 8 koli dvd film topladım..
Kolilerde öyle ufak tefek değil bildiğiniz hayvan gibi koliler hepsi..
4.5 koli plak topladım..
9 koli müzik cdsi..
19 koli kitap..
3 koli de fotoğraf albümü topladım..
Ve bir karar verdim..
Bundan sonra ya evi taşımıyorum!!
Ya da kitap cd dvd almıyorum !!
Bu ne lan..
Alıyorsun alıyorsun sonra işin yoksa ev taşırken topla birde onları..
Hayır toplamasına topluyorsun da..
Şimdi kara kara düşünüyorum..
Yarın sabah eşyalar taşındıktan sonra önümüzdeki 1 hafta yerleşmeye çalışıcaz..
Ve biliyorum ki o kitaplar..
Plaklar..
Albümler..
Dizmesi gene bana kalıcak..
Offf Offf..
Ev taşımak dünyanın en zor şeylerinden biri..
Valla bak.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder