1 Haziran 2011 Çarşamba

XoXo Gossip Girl..


Vooaav !!
Uzun zamandır Gossip Girl hakkında yazmayı düşünüyor ancak sürekli erteliyordum..
4.sezon finalini izlerken Adele çalması içimde gecikmiş olan "yazmalısın" dürtüsünü uyandırdı..
Bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum artık Gossip Girl'ü..

Cecily Von Ziegesar'ın seri olarak yayınladığı kitaplarından uyarlama bir dizi Gossip Girl..
Lise yıllarıma tekabül ediyor kitapların çıkması..
 Orta okul yıllarımızda hepimiz İpek Ongun'un gençlik serisini okuyarak geçirdik bizim dönemle..
Bazen beraber okurduk...
Bazen peşpeşe..
Ama beraber kurardık hayalleri..
Beraber çekeleştirirdik kitaptakileri..
Birde BoyBand GirlBand'ler vardı..
Orta okul döneminin ardından lisede müzik zevkiniz bir yerden sonra değişmeye başlıyor..
Dinlediklerinizi ve kendinizi beğenmemeye başlıyorsunuz..
Bir şeyler ya eksik ya da fazla geliyor..
Sonra da "Arayış" dönemi başlıyor..
İşte bende öyle bir dönemdeydim "Dedikoducu Kız" kitaplarıyla tanıştığımda..
Henüz ikinci ya da üçüncü kitap çıkmıştı ben tanıştığımda..
Karşı komşumuzun kızı benden 2 yaş büyüktü o vermişti..
"Genç bir kız olurken okumalısın.."diyip kıkırdamıştı..
Süslü püslü..
Marka takıntısı olan..
Ama iyi bir aile kızıydı..
İyi bir okulda okuyordu..

Her neyse bir şekilde başlamıştım kitapları okumaya..
İpek Ongun'un kitaplarında sonra Ziegesar'ın kitapları daha bulunduğum yere uyuyor gibi gelmişti bana..
Lisedeydim...
Şimdi sorsanız adam akıllı hatırlamıyorum bile kitapları gerçi..
Ama halaa seriye kitap çıktıkça arşivime topluyorum..
Diziyi ilk gördüğümde Cnbc-e de yaz tatilinde falandım sanırım..
Müthiş sevinmiştim..
Bir saat evde çığlıklar atmıştım deli gibi..
Nasıl bir manyaklıkmış benimki de bilemiyorum..
Ama öylece başlayıverdim işte izlemeye..
Sofyaya gittim geldim..
Izmir'e geldim..
Halaa takip ediyorum..

Her genç kızın hayatı muhakkak bir gün Gossip Girl'deki gibi olaylarla karışmıştır bence..
Entrikalar cart curtlar olmuştur..
Son 2 senemi düşünüyorum da..
Sofya'da yaşadıklarım..
Istanbul'da geçirdiğim yarım dönem ve hazırlanma süreci..
Hatta bence Izmir'deki son 2 aylık sürecimi saymazsak Izmir'i de katabiliriz..
Tam bir Gossip Girl dü..
İnsan ilişkilerinden tuttun, arkadaşlıklara, ilişkilere...
Aslında her şey geride kaldı artık...
Ya da öyle görünüyor..
Bir yandan soyutladığım ama asla dışında kalmadığım eski çevrem..
Bir yandan yeni yeni kurduğum bir çevrem..
İlişkim..
Ve halaa güçlü olduğumu hatırlatan arkadaşlarımın olması çok güzel..

İşin komik yanı ne biliyor musunuz?
Sezon finalini izlerken farkına vardım..
Yarın sınavım var..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder