16 Temmuz 2011 Cumartesi

2011 Konser Notlarım..



Bu yıl gerçekten de konser açısından Türkiye için hareketli bir yıl..
Bir çok dünyaca ünlü grup ve sanatçıları ağırlama gibi bir şerefi taşıyan oldukça farklı organizasyon gerçekleştiriliyor.. 
Ülke adına sevinsem de kendi adıma üzülüyorum açıkçası..
Her neyse..
Bu yıl katıldığım ve katılacağım konser ve festivalleri daha önce bir plan halinde yazmıştım..
Bir kez daha son dakika golleriyle katıldıklarım dahil olarak yazmaya karar verdim..

Senenin açılışını Şubat ayında Istanbul'da Jay Jay Johanson ile yapmıştım..
Ardından Izmir ve Istanbul'da Oi Va Voi konserlerine katıldım..
Bildiğiniz üzere kış sezonunda konserlerden çok sergiler ya da film festivalleri daha cok ön planda oluyor..
Ve bir kaçlık boşluk sürecinde Istanbul Film Festivali ve İKSV nin organizasyonlarına katıldım..
Mayıs ayı içerisinde de yine İKSV'nin organizasyonlarından Hooverphonic konserine katıldım..
Bunun dışında Maroon 5 Istanbul konserine de katılma fırsatım oldu..
Annemle birlikte Roxette konserinde yer aldım..
Haziran ayına geldiğimizde James Blunt konserindeydim kuzenimle..
Bunun harıcınde Amy Winehouse'a bilet almıştım ancak katılma fırsatımız ne yazık ki olamadı..
Geçtiğimiz günlerde süpriz bir şekilde Elton John konserinde yer aldım..
Bunların harıcınde 28 Temmuz'da Izmir'de olmam gerekeceği için Joss Stone konserine gidemeyeceğim için üzülüyorum açıkçası..
Umuyorum ki 6 Eylül de Jamiroquai Konseri bunu telafi edebilecektir..
İlerleyen günlerde konser ya da organizasyon ekler miyim bilemiyorum listeme..
Şimdilik böyle..

Peki bu yazıyı niye yazdım..
İnsanların hayatlarında hiç festival ya da konser görmemiş gibi dashboardun agzına sıcmalarına sınır oldugum ıcın yazdım..
Gidiyorsun eğlenmene baksana ne diye Tweet girmekle zaman kaybedıyorsun..
Ben o mantığı anlamıyorum..
Alt tarafı 100 lira civarı bir rakama bilet aldın..
Bunda bu kadar abartılacak bir yan olduğunu sanmıyorum..
Abartanların da var olduğunu gördükçe yarın ki Rock'N Coke planımdan vazgeçme yolunda hızla ilerliyorum..
Sadece Moby kurtaramayacak gibi duruyor Rock'N Coke'u bende.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder