20 Temmuz 2011 Çarşamba

Hilal Cebeci Sendromu



"Büyüdükçe aklın götüne kaçıyor.." diye bir tabir kullanır annem çok kızdırdığımda onu..
Sanırım bu sözü benden çok pek sevgili "panpiş"imize denmeli..

Bir insan kendini bu denli rezil eder mi dikkat çekmek için?
Edebiliyormuş demek ki..
Sosyal Medya'yı kullanmayı bilmiyor insanlar..
Herkese vermesinler işte diyorum ya Facebook, Twitter adresi..
Sonra böyle salak saçma Trend Topic'ler oluşuyor..

Her neyse ben bu Hilal Cebeci'nin kışa ne yapacağını çok merak ediyorum..
"Sıcak, beynine vurmuştur.." diyorum ben..
Kış ola hayrola demek isterdim..
Ancak..
Havalar böyle giderse..
Bir Hilal Cebeci Sendromuna da ben yakalanacağım sanırım..
Bu sendromu ben uydurdum ama çok güzel oldu..
Soyun açılma kafasına bu adı veriyorum..


Bu arada Hilal Cebeci'nin tırnak kesimini ve törpülemesini sevmedim..
"Çooookk iticisinnnn panpiiişşş o tırnaklarlaaaa.."  demek istedim bir an buradan :D
Oh be dünya varmış.. 
Söyledim rahatladım..

O değil de çok sıcak lan !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder