17 Temmuz 2011 Pazar

Music Please Vol. 22


Bu ara elaleme müzik tavsiye etmeme rağmen hiç Music Please'de yazmadığımı fark ettim bu yüzden ard arda 3 adet Music Please yazdım..
Bunları elbette ki bir anda sunmayacağım ama bu hafta içerisinde 2-3 gün arayla hepsini sizlerle paylaşacağım..
Eveeet bilgi verdikten sonra bu haftanın ilk grubuna dönebiliriz..
Bu hafta Music Please'de Norrda bizlerle birlikte..
Norrda'yı kısaca size özetlemem gerekirse, İsveçli bir grup..
Grubun ismi İsveç dilinde kuzey anlamına gelen Nor kelimesinden geliyor..
Norrda'nın temelleri İsveç'te atılmış olmasına rağmen grup üyeleri genel olarak Türkler..
Türk diyince kafanızda ünlemler karmaşası yaşanmasın hemen..
Norrda'da o çok sevdiğimiz Oi Va Voi'ye yakınlık bulabiliyoruz..
Elektronik bir alt yapı ancak etnik ezgiler oldukça fazla..
Şarkıların geneli İsveç'te kurulmasına rağmen grup, İngilizce..
Vokalin ses tonunda bir şeyler bulacağınızı düşünüyorum..
Türkiye yapımlı elektronik müziğinde ne denli başarılı olabileceğini bizlere gösteriyorlar..
Şöyle bir müzik kariyerlerine göz attığımızda bir adet albümlerinin varolduğunu görüyoruz..
İnfinite Face adlı albümü 2007 yılında piyasaya sürdü..
Albümdeki şarkıları dinlediğinizde net bir kategoriye koyamıyorsunuz..
Şu bu güzel diyemiyorsunuz çünkü her biri çok farklı yerlere sürükleyebiliyor sizi..
Bu yüzden bu hafta Music Please'de alternatif önerim olmayacak..
Ancak Music Please köşesi için bir parça seçmem gerekiyor..
Ve ben bu şarkı seçimimi Circles'dan yana kullanıyorum..
Keyifli dinlemeler dilerim.. (: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder