23 Temmuz 2011 Cumartesi

Will You Still Love Me Tomorrow?



"Is this a lasting treasure or just a moment's pleasure?" sözleriyle tanışmıştım ben Amy Winehouse'la..
"You say that I'm the only one.. but will my heart be broken when the night meets the morning star .." derken içimde hissetmiştim kendimi..

27 yıllık hayatına bir çok şey sığdırdığını ama daha da sığdırabileceğini düşünüyorum..
Belki en mükemmel haliyle olmasa da aşkı yaşamadan böyle şarkılar yazacağını düşünemiyorum..
En güzel halleriyle yaşamış olmalı ki, bu kadar da acı çekti..
Alkol..
Uyuşturucu..
...
Bağımlılıkları hakkında yazmak hoşuma gitmiyor..
Ona hiçbir zaman yakıştıramadım ben biliyorsunuz..
Ancak insanlar müziğinden çok onun bağımlılıklarıyla ilgileniyorlar..
Bense şarkılarını seviyorum..
Çok güzel olmasa da onun rahatlıgını seviyorum..
Kendinden emin olmasını seviyorum..
Ya da seviyordum..
Sanırım hep de sevmeye devam edeceğim..
Sanırım kendimi suçlu hissettiğim bir nokta var..
Keşke bir kaç gün öncesinden konser biletini satmasaydım..
Kendimi ona ihanet etmiş gibi hissediyorum...

Her neyse..
Çok fazla şey yazmak gelmiyor içimden..
Ne söylesem ne desem bilemiyorum..
Bloguma kavuştuğum gün paylaştığım Best Friends şarkısı vardı..
Bugün de onun anısına Best Friends şarkısını tekrar Music Please köşesine koyuyorum..

İnsanlar onun ardından "you know i'm no good.." derken onun ardından,
 ben ise ona "you know what all faces mean and it's easy to smoke it up,forget.. everything that happened in between..but we are best friends,right?" diyerek onun sözleriyle veda etmek istiyorum..

Ölüm haberi hakkında detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder