7 Ağustos 2011 Pazar

Colors.


Zaman kendini tekrar ediyor..
Bu ya bir döngü ya da rastlantı..
Her ne ise bu..
Zamanlamayı öyle güzel başarıyor ki..
En çok ihtiyacın olduğu noktada..
Huzuru aradığında..
Özlediğinde..
Umudun tam da tükenmek üzere olduğu sırada..
İyi ki geldin mi demeliyim..
Her şey o kadar kompleks bir halde ki şu anda..
Sadece tadını çıkartmak istiyorum..
Giderken, ardından bıraktığı bütün hayallerin zamanıdır belki şimdi..
Ya da benim gerçekten doğru zaman kavramıyla ilgili takıntılarım var..
Ya da gerçekten her şeyin değişme vakti gelmiştir..
İnsanların..
Yaşamların..
Kararların..
Hayatın belki de..

Elma şekeri güzeldir..
Çocukken ki gibi üstüm başım yüzüm gözüm batarak yemeyi özledim sanırım..
Belki bir gün..
Uzun zaman sonra..
Çocukken oynadığım parkta..
Ya da Kordon'da..
Yemyeşil çimlerdeyken alır bana..
Ya da ben alırım..

Her neyse..
Huzurun geri dönmesi tekrar güzel..
Birde sorular olmasa..
Ve zaman..
Senden halaa nefret ediyorum;
 Beklemek zorunda kaldığım için senin ilerlemeni..

Now i'm down i'm just hanging on the corner
I can't help but reminisce
When u're gone all the colors face..
U're gone...

Belki bir kez daha gitmezsin ve renkler hep böyle parlak kalırlar hayatımda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder