27 Ağustos 2011 Cumartesi

Cover Yapmak Yetenektir.



Cover yapmak kesinlikle yetenek işidir.
Her şarkı coverlanmaz.
Ve her yapılan cover oturmaz.
Anlayacağınız özel bir yetenek gerekiyor cover yapmak için..
Şarkının hakkını verebilmek için.
Birazda yetenek gerekiyor müzik açısından.

Peki ya Gülçin Ergül nereden çıktı?
Hepsi ile ilk çıktıkları dönemlerde aralarından en parlak geleceğin bu sarışın bukleleri olan kız, Gülçin demiştim.
Ama o zamanlarda hem biz hemde yapılan şarkılar arayıştaki biz için "çocukça" idi.
Hepsi'nin müzik kariyerine baktığımızda daha da beter hale geldiklerini görüyoruz.
Ancak, geç de olsa aralarından Gülçin sıyrılıp kendi yolunu çizme kararı aldı.
Nisan ayında Hürriyet Kelebek'te albüm yolda diye haberi okuduğumda çok sevinmiştim.
Helee hele caz,blues terimlerini okuduğumda çok heyecanlanmıştım.
Doğruyu söylemem gerekirse albüm çıktığında ilk indirenlerden ve hayal kırıklığına uğrayanlardan biri de ben oldum.
Caz namına neredeyse hiçbir şey göremedim.
Beklediğim Blues bu değildi.
Böylesine yetenekli bir ses gerçek anlamında harcanıyordu.
Ve ben bunu her adının geçtiği konuşmalarda ifade edip duruyorum..
Ancak, ne kadar kötü bir albüme sahip olsa da.
Ne kadar kötü bir gruptan geliyor olsa da.
Kadının ses çok güzel lan.
Yetenekli falan da.
Bilsem ki Akustikhane'deki gibi güzel güzel coverlardan oluşan bir konser yaşatacak hiç tereddüt etmeden giderim konserine.
Ama tabii önce playlisti de görmek lazım bileti almadan.
Umarım en kısa zamanda sesini harcadığını fark eder de kendisinin de sevdiği gibi blues caz albümü yapar.
Şahsen ben cover olmasına da razıyım bu albümün..
Keyifli dinlemeler dilerim..


2 yorum:

  1. çok anlıyosunda playlist'i görmek lazım diyorsun. beyler dikkat edin ikinci Hıncal yetişiyor. hiçbişeyi bilmeyen herşeye yorum yapan insan modeli.

    YanıtlaSil
  2. evet yaa bu kadın böyle müzikler yapsın web sitesine girdikden sonra, tekrar silkenip kendime gelip yine nefret edesin geliyor ama bu kadından

    YanıtlaSil