4 Ağustos 2011 Perşembe

Tv Series 2


Tv Series bölümüne başlayıp öylece bırakan biri olmak istemiyordum ama şu aralar ne yaptıgıma ben bile anlam veremezken bunu size açıklayamam sanırım..
Bahane üretmiyorum gerçekten..
Neyse uzatmadan yazmaya başlıyorum ki bu hafta 2 3 tane Tv Series yazacağım..
Takip ettiğim güncel dizilerle birlikte, gençlik dönemlerime, çocukluğuma dair severek izlediğim ve büyük etki bırakan dizilere de burada yer vermek istiyorum..

Ve işte onlardan biri..
Six Feet Under..
Halaa izlemeyenlerin olabileceği görüşündeyim..
Ancak, bu izlemeyenlerin de bir an önce başlamalarını öneriyorum..

Six Feet Under, HBO tarafından yapılmış bir televizyon dizisi..
Normal şartlar altında dizi 2001 - 2005 arasında yayında olsa da, Türkiye'de Cnbc-e tarafından yayınlanmış olup Temmuz 2007 yılında son bölümü gösterilmişti..
Lise yıllarımda yeri geldiğinde salya sümük ağlatan..
 Allan Ball'ın senaryosunu yazdığı bu seri, bir cenaze evi işleten ve bu evde yaşayan ailenin yaşandıklarını anlatıyor..

Drama severlerin daha fazla geciktirmeden izlemelerini düşündüğüm bu dizinin birde aldıkları ödüller var..
2003 yılında En İyi Drama Dizisi dalında "Altın Küre"..
2004 yılında Altın Küre'de iki ayrı dalda yarışıp "En İyi Kadın Oyuncu" ödülü almıştır..
32 kez Emmy adaylığı alıp 7sini..
8 Golden Global adaylığından da 3 ünü kazanmıştır..

IMDB ne mi diyor Six Feet Under için ? buradan bakın öyleyse..
HBO Six Feet Under Sayfası için de buradan buyurun..



Keyifli seyirler dilerim.. 

1 yorum: