15 Eylül 2011 Perşembe

Loading %87.7



Heey ben geldimmm !!
Ne kadar güzel bir iç tasarım olmuş öyle blogger çok sevdim !!
Bayaa olmuş yazmıyorum.
Ama geçerli nedenlerim vardı bir ton şey üst üste geldi işin yoksa çöz bide onları falan filan işte.
Uzatmaya gerek yok.

Normal şartlarda kızgın mutsuz mutlu iken yazan içini döken bir insanken ben nasıl oldu da yazmadığımı soran kişiler oldu.
Neden yazmıyor film müzik konusunda diyenler oldu.
Blogu kapatacak mısın diye soranlar oldu.
Bunların dışında belki de beni en çok kıran da yazdıklarımın beğenilmediği yönünde oldu.
Buna neden kırılıyorsun kendın ıcın yazmıyor muydun dıyenler elbette olacaktır.
Ancak, durumun onunla alakası yok.
Beğenmeyen insanların şahsım adına saldırılar yapması ciddi bir sıkıntı oluşturuyor.
Bende bu yüzden artık Music Please köşesini düzenli yenilemek ancak herhangi bir uzun uzadıya detay yazmamaya karar verdim.
Filmler hakkında yazmaya devam edeceğim ancak bunları insanlar için değil tamamen izlediğim film kritikleri kenarda dursun diye düşünerekten olacak.
Artık bencil bir blogger haline geldim sanırım ben de.
Yavaş yavaş sonu geliyor blogunda hayatımda bir çok şey gibi.
Her şey bir yana okul konusunda da ipleri ele almanın vakti artık geldi de geçiyor gibi.
Bakarsınız yeni bir blog oluşumu yolunda giderim.
Şimdilik öptüm sizi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder