19 Ocak 2014 Pazar

Alışmak.

Çocukluk anılarımdan hatırladığım en silinmez anılarımdan biridir dedemin sözleri.. 
Ölmek üzere olduğu o anlarda vedaya alıştırıyordu beni.. 
"Bir gün vadem dolacak ve senin yanından ayrılmak zorunda kalacağım.. Ancak, bu seni sevdiğim gerçeğini hiçbir zaman değiştirmeyecek.." 
"...Her zaman tam burada, kalbinde olacağım.. Ne zaman yanında olmamı istesen yine sana masal okuyor olacağım.." 
"İlk başlarda kabullenmesi zor olacak ama yanında olduğumu unutmayacaksın ve zamanla alışacaksın.." derdi..
Ölümünün üzerinden neredeyse yirmi sene olacak geçeli.. 
Ve ben hala alışamadım..
Ve ben hala,
Çok sevdiğim birini bedenen olmasa da fiilen yitirme düşüncesine dahi dayanamıyorum..
Kırılıyorum.. 
Canım acıyor..
Zor geliyor üstesinden gelmek.. 
Ama yapamıyorum.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder